Velkommen til onlinetilmelding og betaling for Vallekilde-Hørve Gymnastikforening.

Her kan du tilmelde dig, betale for aktiviteter i vores foreningen, men også afmelde tilmeldte hold, og ændre kodeord til onlinetilmelding og betaling.

Benyt menuerne i toppen af siden eller links herunder. Hvis du er på en mobil, er menuen i øverste højre hjørne måske vist som tre streger.
Der er forskellige mulighedder i menuen, da vi har mange forskellige typer tilbud.

• Kontingentbetaling, for alle afdeling, som for eksempel gymnastik- og badminton-hold, cykelsport, motion, padel, petanque.
  • Holdtilmelding, til aktiviter der kræver tilmelding per gang du ønsker at deltage, f.eks. jumping, indoor cycling.
  • Padelbane, her kan til resevere din næste padel kamp med dine træningspartnere.
  • Login, her kan du også få tilsendt dit kodeord.

Direkte link til tilmelding og afmelding af Motion Månedskontingent

Hvis du har behov om øvrige informationer om vores forening finder du dem på vores hjemmeside.